ENTRENAMIENT GRATUITO

Hola a tots.

Des de L’Escola RCD ESPANYOL en Hospitalet volem informar que en els pròxims dies començarà una activitat extraescolar Al barri de CAN SERRA.

Aquesta activitat de FUTBOL I FUTBOL SALA, es realitzarà a les instal·lacions de L’institut TORRAS I BAGES en horari de tarda.

Es vol que qualsevol noi/a pugui disfrutar de la practica esportiva i viure la experiència d’estar en una escola Oficial RCD ESPANYOL.

En aquesta activitat volem, que sigui quin sigui el teu nivell jugant a futbol , puguis fer aquesta activitat, en tot moment es busca que la pràctica esportiva sigui part important de la vida dels joves.

Es una activitat de millora personal, i amb la qual també es vol competir , comencem de forma immediata.

Per tant si estàs interessat i vols venir a un entrenament gratuït solament tens que omplir les següents dades.

En aquesta escola t’oferim ser part de la família espanyolista, participaràs a :

• Assistència a Festa Inici i cloenda per a jugadors d'Escoles RCD ESPANYOL.
  • Assistència periòdica a partits de l'Primer equip a l'Estadi Cornellà del Prat.
  • Més altres sorpreses.

I tot a un preu molt popular i en les instal·lacions de l’institut TORRAS I BAGES

La activitat segons la teva edat i gènere serà en dimarts i dijous en diferents horaris.

Si vols provar un dia , omple les dades al següent formulari i t’assignarem un dia per a que vinguis.

Et recordem que tindrem secció MASCULINA I FEMENINA

Rebeu una forta salutació

ENTRENAMENT GRATUIT ACTIVITAT FUTBOL

INSTITUT TORRAS I BAGES

logo escola rcde hospitalet
logo torras i bages

¿QUIERES PROBAR UN ENTRENO CON NOSOTROS?

Te ofrecemos la posibilidad de que vengas un día a entrenar con la Escuela RCD ESPANYOL Hospitalet, y a partir de ahí decidas si quieres seguir con nosotros, vive esta nueva experiencia de mejorar técnicamente en fútbol.

Te recordamos que esta actividad se va a realitzar en las instal·lacions del INSTITUTO TORRAS I BAGES dirigidas a chicos y chicas de menores de 16 años.

Inicio de actividad : Noviembre 2021

PLAZAS LIMITADAS

Inscribete para disfrutar de tu dia entrenamiento GRATUITO en la Escuela RCD Espanyol Hospitalet y te comunicaremos contigo para asignarte a que sesión de Entrenamiento estás invitado.