Logo RCDE
Per Jordi Gomez 15 de juliol de 2020

Nueva Sección Fútbol Femenino RCD ESPANYOL Hospitalet

NUEVA SECCIÓN FUTBOL FEMENINO RCD ESPANYOL en Hospitalet.

En la Escuela RCD ESPANYOL en Hospitalet nos hemos decidido a crear la sección de futbol femenino, queremos que cualquier niña sea cual sea su nivel, pueda jugar a futbol y dentro de una escuela oficial RCD ESPANYOL.

Logo RCDE
Per Jordi Gomez 15 de juliol de 2020

Abierta Inscripcion Escola RCD ESPANYOL en Hospitalet . Temporada 2020/21

Hola.

En la Escuela RCD ESPANYOL en Hospitalet abrimos plazas para la Escuela de fútbol, una escuela que desde este año competirá para que nuestros jugadores/as puedan tener un aliciente, más allá del plan de mejora de jugadores que tienen nuestros jugadores

Queremos que cualquier niño/a sea cual sea su nivel, pueda jugar a futbol y dentro de una escuela oficial RCD ESPANYOL.

Al proceso que llevamos a cabo de Metodología RCD ESPANYOL, queremos que nuestros jugadores puedan competir.

Per jaume gasso 21 d'octubre de 2021

ENTRENAMIENTO FÚTBOL INSTITUT TORRAS I BAGES

Des de L’Escola RCD ESPANYOL en Hospitalet volem informar que en els pròxims dies començarà una activitat extraescolar Al barri de CAN SERRA.

Aquesta activitat de FÚTBOL I FÚTBOL SALA, es realitzarà a les instal·lacions de L’institut TORRAS I BAGES en horari de tarda.

Es vol que qualsevol noi/a pugui disfrutar de la practica esportiva i viure la experiència d’estar en una escola Oficial RCD ESPANYOL.

També volem, que sigui quin sigui el teu nivell jugant a futbol, puguis fer aquesta activitat, en tot moment es busca que la pràctica esportiva sigui part important de la vida dels joves.

Es una activitat de millora personal, i amb la qual també es vol competir.

Comencem de forma immediata.

Per tant si estàs interessat i vols veni

escola

La nostra escola interpretarà l'International Academias RCDE Torneig a l'estadi Cornellá

Participarem amb els nostres jugadors en aquest torneig exclusiu per als jugadors escolars de l'Espanyol RCD, on tots i cadascun d'ells participaran, amb representants de 15 països.

14 de juliol de 2022

Inscripciones para la escuela RCD Espanyol en Hospitalet 2022/23

Se han abierto las plazas para los nuevos equipos de competición en la escuela RCD Espanyol de Hospitalet de Llobregat en diferentes categorías para esta nueva temporada 2022/23.
Institut torras i bages
15 de juliol de 2022

Actividad Futbol Sala en el Instituto Torras i Bages

Si prefieres el FUTBOL SALA, este año de forma experimental se hará una actividad en CAN SERRA en el Instituto TORRAS I BAGES.