DESCRIPCIÓ

La Escola RCD ESPANYOL Hospitalet organitza aquest invern el campus de Nadal on els nostres jugadors i jugadores podran gaudir de viure una experiència única.

Aquest Campus en futbol a l'Hospitalet es realitzarà entre el 27 a l'1 de juliol.

Podran participar-hi nens i nenes de 5 a 15 anys, Que treballaran els objectius en grups reduïts i sempre per edats i nivell.

Volem que qualsevol nen o nena pugui viure l'experiència de jugar en una Escola RCD ESPANYOL.

El gran objectiu de campus serà a través de el futbol millorar la tècnica individual de l'jugador, en grups molt reduïts i sempre sota la supervisió d'Entrenadors titulats que han passat el pla de formació d'aquesta escola RCD ESPANYOL.

El nostre campus a futbol se centra en l'entrenament del desenvolupament de la tècnica en futbol a través de tasques d'entrenament que facin que el jugador pugui decidir de forma correcta l'acció de joc.

En aquest sentit qualsevol aprenentatge ha de portar de la mà una avaluació per part dels tècnics que facin arribar als alumnes, donant la importància als aspectes que han de millorar.

Cada entrenador té una sèrie d'ítems per a cada tipus de treball que valora de cada un d'aquells jugadors/es que participen en aquest campus en futbol a l'Hospitalet.

Un d'aquests objectius més importants per a la nostra escola RCD ESPANYOL és que l'alumne:

Fomenti la convivència a través de l'esport.

DATES

Es farà entre el 27 a l'1 de juliol

HORARI

El Campus serà de 9 a 13:30 hores.

Als jugadors els serà lliurada una samarretes de Campus.

Els jugadors tindran Aigua per a la seva hidratació en tot moment.

MATERIAL

Als jugadors els serà lliurada dues samarretes de Campus i uns pantalons curts i estaran proveïts d'aigua en tot moment.

Alternarem activitats de futbol amb altres lúdiques per a descàrrega emocional de l'jugador.

Els jugadors tindran Aigua per a la seva hidratació en tot moment.

¿Com Matricular?

INSCRIU AQUI

o mitjançant el telèfon 640805889, Lliurament autorització signada sobre la medicació convenient a problemes físics.

L'Escola no es farà responsable dels mòbils o aparells electrònics que els nens puguin portar.

Els jugadors rebran a l'acabar certificat d'assistència a Campus Escola RCD ESPANYOL

Si necessites més informació, pots contactar amb nosaltres per mail a info@escolarcdehospitalet.com, per telèfon a l'640 80 58 89

• Lloc: Campo Municipal de l'Hospitalet Puig i Gairalt.
  • Direcció: Carrer Antiga Travessera, s/n, 08907 L'Hospitalet de Llobregat, Barcelona.

Material que facilitarem: Dues samarretes més un short i més regals. (Si es desitja es pot adquirir més roba d'entrenament).

Cal portar: Botes, tovallola de dutxa, mitges blanques, roba interior per mudar-se, material d'higiene com gel, xampú, xancles per a la dutxa i crema de protecció solar.

INFORMACIÓN

Puede solicitar mas información rellenando el siguiente formulario.