Escola Futbol. Temporada setembre a juny

El seu fill/a podrà jugar durant la temporada a la Escola de futbol amb partits de competició.

En aquesta escola de futbol Podran inscriure nens i nenes de de 5 a 12 anys, sigui quin sigui el seu nivell, també poden participar en aquesta activitat jugadors d'altres entitats que simplement vulguin venir a millorar.

Aquesta temporada els jugadors/es competiran en competicions, encara que el gran objectiu segueix sent la millora individual de l'jugador, busquem que els nens i nenes tinguin una experiència enriquidora participant en partits els dissabtes al matí.

Més enllà de el pla metodològic d'ensenyament de el futbol, ​​tots els integrants de l'escola tindran tot un seguit d'experiències que només viuran en una RCDE Escola com:

• Participació Torneig internacional d'Escoles RCDE a Ciutat Esportiva, on participen totes les escoles RCD ESPANYOL al món
    Mapa Mundi Academias
  • Assistència Festa Inici i cloenda per a jugadors d'Escoles RCD ESPANYOL.
  • Assistència periòdica a partits de l'Primer equip a l'Estadi Cornellà del Prat.
  • Més altres sorpreses.

Busquem una experiència única per als nostres jugadors/es, a part de complir un objectiu social, que és l'educació a través de l'futbol, ​​i com no, fomentar valors esportius que des de sempre ha portat aquesta entitat centenària com és el RCD ESPANYOL.

Es buscarà millorar les capacitats tècniques i les habilitats de cada jugador en relació al seu nivell, aconseguint personalitzar el procés d'aprenentatge.

L'escola RCD ESPANYOL a l'Hospitalet porta més de 4 anys com a escola de tecnificació, i aquesta temporada ha volgut fer el salt a ser una entitat esportiva, on els seus jugadors puguin competir, sempre que els pares així ho prefereixin.

L'equip humà de la nostra escola són entrenadors titulats i que han passat el pla de formació metodològic d'aquesta escola RCD ESPANYOL.

Volem que hi hagi un ambient esportiu i molt positiu, i es fomenti valors propis de l'RCDE, busquem que situacions com la puntualitat, l'esportivitat, l'esforç i el respecte siguin prioritaris en l'educació dels nostres jugadors.

Volem que qualsevol nen o nena pugui gaudir l'experiència de ser integrant en una escola oficial d'el RCD ESPANYOL i que això ho recordi tota la vida.

Els Entrenaments es realitzaran dilluns i dimecres

A continuació els posem les següents possibilitats:

• Grup: Sergi Darder (5 i 6 anys). Dilluns i dimecres de 17:45-18:45.
  • Grup: Diego López (7 i 8 anys). Dilluns i Dimecres de 17:45-18:45.
  • Grup: Raul de Tomàs. (8 i 9) anys de 17:45 a 19 hores.
  • Grup: Raúl Tamudo. Majors de 10 anys 18:30-19:45.

Els nens/es d'aquesta escola de futbol podran i tindran l'opció de competir, volem que el jugador pugui sentir l'experiència de el partit dels dissabtes, buscant que visquin sensacions com la preparació de el partit, l'essència en si de la competició i com no les sensacions d'entrenar en equip en una Escola RCD ESPANYOL.

Incidim en els Entrenaments treballar els continguts tècnics i tàctics que fonamenten a el futbol, ​​segons l'edat de l'jugador/a, és de vital importància per a nosaltres el treball i millora dels aspectes tècnics més importants com la conducció, la passada, el tir i el regat, aspectes bàsics per a la millora com a jugador de futbol.

La mentorització dels nostres entrenadors és contínua en l'ensenyament de l'futbol i en la millora de l'error.

Tot entrenament serà amb contacte continu amb la pilota, Treballem en format rotació d'exercicis, de manera que jugadors/es treballen diferents objectius tècnics en diferents estacions de treball, així en grups molt més reduïts es produeix un major nombre de repeticions de l'acció de joc o tècnica que fa, juntament amb les indicacions dels entrenadors que l'evolució de l'jugador sigui molt més ràpida.

VINCLE FUTBOL BASE RCD ESPANYOL

Si bé l'objectiu de l'escola de Futbol RCD ESPANYOL a l'Hospitalet és que el jugador visqui l'experiència RCDE, els jugadors i jugadores que destaquen i tenen nivell per jugar en els equips de futbol base RCD ESPANYOL, Són comunicats a l'adreça de futbol base perquè decideixin si pot tenir nivell per jugar al club.

Des de fa anys el club ha tancat la possibilitat de realitzar proves per a jugadors de futbol en el seu futbol base, de manera que en l'actualitat l'única via d'accés és a través de la captació que realitzen els tècnics o pel pas i evolució a través d'una escola RCD ESPANYOL.

ÉS OBLIGATORI COMPRAR EL PACK DE ROBA ESPORTIVA OFICIAL PER PARTICIPAR EN AQUESTA ACTIVITAT

SI VOLS QUE EL TEU FILL/A TINGUI UNA EXPERIÈNCIA ÚNICA.

L'Escola RCD ESPANYOL en Hospitalet és una Gran opció.

LLOC

Ubicació: Campo Municipal de l'Hospitalet Puig i Gairalt.

Direcció: Carrer Antiga Travessera, s/n, 08907 L'Hospitalet de Llobregat, Barcelona.

MATRICULACIÓ

Per matricular el seu fill/a a l'Escola Futbol (Temporada setembre a juny) pot fer-ho fent clic en el botó:

Inscriure a l'Escola Futbol

Informació

Pot sol·licitar més informació omplint el següent formulari.