rcde 18

Campus Estiu RCDE a Hospitalet (2020.06.29 - 2020.07.03)

Descripció

L'Escola RCD ESPANYOL Hospitalet organitza aquest estiu el campus d'estiu on els nostres jugadors i jugadores podran gaudir de viure una experiència única com a jugador d'Escola RCDE.

Aquest campus de tecnificació es realitzarà a les instal·lacions de Promoesportive, situades darrere de l'Hospital Oncològic de Bellvitge.

Aquest Campus en futbol a l'Hospitalet es realitzarà entre el 26 de juny i el 10 de juliol, reservant des d'aquest enllaç estaria reservant plaça per al seu fill a la Primera setmana de el 26 de juny a el 3 de juliol.

Podran participar-hi nens i nenes de 5 a 12 anys, que treballaran els objectius en grups reduïts i sempre per edats i nivell.

Volem que qualsevol nen o nena pugui viure l'experiència de jugar en una Escola RCD ESPANYOL.

El gran objectiu de campus serà a través de el futbol millorar la tècnica individual de l'jugador, en grups molt reduïts i sempre sota la supervisió d'Entrenadors titulats que han passat el pla de formació d'aquesta escola RCD ESPANYOL.

El nostre campus en futbol se centra en l'entrenament d'el desenvolupament de la tècnica en futbol a través de tasques d'entrenament que facin que el jugador pugui decidir de forma correcta l'acció de joc.

En aquest sentit qualsevol aprenentatge ha de portar de la mà una avaluació per part dels tècnics que facin arribar als alumnes, donant la importància als aspectes que han de millorar.

Cada entrenador té una sèrie d'ítems per a cada tipus de treball que valora de cada un d'aquells jugadors/es que participen en aquest campus en futbol a l'Hospitalet.

Un d'aquests objectius més importants per a la nostra escola RCD ESPANYOL és que l'alumne:

Fomenti la convivència a través de l'esport.

Desenvolupi i aprengui les principals virtuts de portar un mètode d'entrenament Provat.

Practiqui la Metodologia que RCD ESPANYOL s'aplica a les seves escoles.

Pugui decidir sobre quina situació tècnica i tàctica de realitzar en les diferents situacions de el joc.

Fer de l'activitat física un aspecte molt importants en les seves vides.

Gaudir de la seva estada en una Escola RCD ESPANYOL.

El Campus serà de 9 a 13:30.

Havent Servei de Cangur de 8 a 9 del matí per 15 euros/setmana.

Als jugadors els serà lliurada dues samarretes de Campus i uns pantalons curts i han d'estar proveïts d'aigua en tot moment.

Alternarem activitats de futbol amb altres lúdiques per a descàrrega emocional de l'jugador, i com no fent ús de la piscina que està en la mateixa instal·lació, sense haver de fer cap tipus de desplaçament.

Els assistents a l'Campus d'estiu tindran l'opció de quedar-se a dinar per 45 euros/setmana, que inclouran el menjar i la tutorització dels monitors fins a les 15:30 hores.

Els jugadors tindran Aigua per a la seva hidratació en tot moment.

Els jugadors rebran a l'acabar certificat d'assistència a Campus Escola RCD ESPANYOL

Si necessites més informació, pots contactar amb nosaltres per mail a info@escolarcdehospitalet.com, per telèfon a l'640 80 58 89

Informació de Pagament

• Preu 95.00 €